precies nieuw

Ik heb hier reeds vermeld dat ik 1 sportje op de corporate ladder ben beklommen. Het is te zeggen, ik heb het extra werk al alsof ik ben gestegen, maar de voordelen laten nog even op zich wachten.

In het kader van mijn nieuwe functie moet ik nu dus ook klantenbezoeken doen en demo’s geven aan klanten die op bezoek komen.

Vorige week ben ik op mijn eerste klantenbezoek geweest, en morgen moet mijn eerste demo volgen. Enig probleem: ik ben zelf nooit toeschouwer geweest van hoe zulks een demonstratie er aan toegaat. Bijkomend probleem: mijn eigen training bestaat tot vandaag uit “zelf uitzoeken”, en ook dat had tot gisteren niet vaak plaatsgevonden.

Het mag dus ook geweten zijn dat ik enige nervositeit omtrent heel het gebeuren heb.

Ik hoop enkel niet dat de klant aan het eind van de demonstratie de volgende opmerking maakt:

“Precies nieuw in de firma?”

5 Reacties op “precies nieuw

  1. PROFICIAT ZEG IK!
    PEUGOT 207 ZEG IK!

  2. Ge had uw voorzorgen goed genomen: wit t-shirt onder het keurige hemd met das, zodat wanneer het zweet u begint uit te breken onder spervuur van vragen, dit niet onmiddelijk doorsijpelt naar uw hemd.

    Tip: wit hemd/witte t-shirt ligt wat moeilijk, wegens doorkijkeffect.
    Probeer eens een blauw of groen of roze hemd (ik heb vanmorgen op StuBru bij Peter Vdv gehoord dat roze voor mannen overal mateloos hip is behalve in Vlaanderen. Zelf heb ik het niet zo op roze dus concludeer ik dat het met de smaak van de doorsnee Vlaamse man niet zo slecht gesteld is)
    Neeje, serieus, niet bang zijn van kleur! Er lopen al te veel mensen rond in zwartwit. Pistachegroen lijkt me wel wat voor u. En anders moet je eens gaan sporten met een collega wiens vrouw kleurenconsulente is.

  3. wit t-shirt onder wit hemd is inderdaad niet ideaal, als je een beter alternatief hebt, dan hoor ik het graag. Maar het alternatief moet ook een wit hemd inhouden 🙂 .

Geef een reactie

