euhm…

Omdat het nog niet moeilijk genoeg is om elke dag iets op mijn blog te posten, heeft mijn maker mij ook nog eens gezegend met een meer dan gezonde dosis vergeetachtigheid.

Zo maak ik meermaals daags wel eens de volgende bedenking: “hmmm, daar zou ik precies iets over moeten schrijven in mijn blog”, maar even snel als de gedachte opkomt, is ze ook weer weg. Ik zou het echt direct moeten opschrijven.

De vraag die ik mij dan moet stellen is: “wil ik deze weg wel inslaan?”. Want ik kan mij indenken, dat zulks gedrag snel kan escaleren van snel naar een post-it of rondslingerend papiertje grijpen, naar pen en papier langs de bedstee hebben liggen.

2 Reacties op “euhm…

  1. Misschien dat een dictafoon uitkomst kan bieden, al heb ik wel pen en papier op mijn nachtkastje liggen.

  2. Ik hou het momenteel nog bij het sporadisch neerpennen op een stukje papier, om dat zelfde stukje, met meer dan gemiddelde waarschijnlijkheid, later te verliezen…

Geef een reactie

