boeiend…

Writer’s block… Daar sta ik nu schoon met mijn voornemen (geen nieuwjaarsvoornemen, gewoon een algemeen voornemen) om toch dagelijks een bericht te posten… In het weekend zondig ik er regelmatig aan, omdat ik dan wel betere dingen te doen heb dan mij achter mijn pc te scharen. Maar tijdens de werkweek moet het toch te doen zijn! Dat is dan buiten vandaag gerekend.

Maar waarover te bloggen? Het is vrijdag. Akkoord. Normaal gezien zou ik euforisch zijn. Ware het niet dat vandaag “just one of those days” is, waar apatie voorgaat op wat dan ook. Is het het druilerige weer dat op mijn gemoed weegt? Wie zal het zeggen…

Nee, echt veel inspiratie heb ik vandaag niet. Ik zou kunnen bloggen over mijn nieuwe HD webcam,  maar echt veel zin heb ik daar niet in. Dan zou ik het ding eerst moeten uittesten en zo, en laten we eerlijk zijn, echt veel ken ik van die dingen ook niet af.

Wat heb ik hier nog op mijn bureau liggen… een stressbal in de vorm van een stel hersenen. Vreemde redenering wel: “ontstressen door uw hersenen te pijnigen”. Want de manier waarop ik in dat ding platdruk, dat kan al lang geen “massage” meer genoemd worden.

Een stressbal . Weer zo een uitvinding voor de werkende mens. Maar indien je in een stressbal knijpt, heb je dan ook effectief stress? Leidt stress tot de neiging om op een, al dan niet zacht, object druk uit te oefenen?

Volgend item…

Oogsgewijs valt hier niet veel te beleven, behalve dan een fel groene, hoge hoed met het Guinness Draught Logo in een zwarte band erop. Die hoed gaat zeker een verhaal hebben. “Hoe is die hoed in godsnaam op de 2de verdieping van een IT bedrijf geraakt?”, vraag ik me, bijna luidop, af.

“Misschien een relatiegeschenk?”, beantwoord ik mijn eigen, randje af schizofrene, gedachten. Geef toe, het zou maar een vreemd relatiegeschenk zijn, aangezien Guinness niet op onze Approved Vendor List staat, en bij mijn weten geen klant is. Zonde eigenlijk.

Vreemd dat die hoed momenteel het enige is dat mij enigszins kan boeien… of niet?

Een Reactie op “boeiend…

Geef een reactie

