muren of gaten

De genomineerden van de ZAMU awards zijn sinds kort bekend. Grote kanshebber dit jaar is Daan die met nominaties in de categorie ALBUM (vs Admiral Freebee, Bart Peeters, Jef Neve Trio), POP/ROCK (vs A Brand, Admiral Freebee, Ozark Henry), VIDEOCLIP (vs An Pierle, Nailpin, Stijn), ARTWORK (vs Axelle Red, Think Of One, Van Belle) en SONG 2006 (vs 99 andere artiesten) gaat lopen.

Een mediajury selecteert de genomineerden van de Zamu Awards. De winnaars worden bepaald door  “de vlaamse muziekwereld”, zijnde: muzikanten, platenfirma’s, uitgevers, managers, … 

Het grote publiek (u en ik) kunnen stemmen op de categorie SONG 2006 en LIVE-ACT.

Wat mij enigszins verrast, is dat ik in de lijst van SONG 2006 op nr. 84 The Sedan Vault zie staan. Niet omdat ik twijfel aan de kwaliteit van deze band, hun album Mardi Gras Of The Sisypha (uitgebracht op Funtime Records)  gaat mijn petje te boven en mag gerust licht geniaal genoemd worden, maar omdat zij (nu nog) iets meer in de underground sfeer circuleren en, volgens mij, van nog minder airplay kunnen genieten dan andere bands in dit lijstje.

De titel van hun nummer is trouwens niet “Are Burning Holes A Hologram?”, zoals aangegeven staat op de Zamu-site, maar wel “(Are Burning Walls A) Hologram”.

Mijn stem is al zeker uitgegaan naar deze fantastische band, die live overigens ook zeer sterke prestaties neerzet.

2 Reacties op “muren of gaten

  1. awawa wiwa

    Mijn stem is al zeker uitgegaan naar deze fantastische band, die live overigens ook zeer sterke prestaties neerzetten.

    => neerzet

Geef een reactie

