*geeuw*

Slecht laden van websites, chaotische layout, POP-UPS, …  Het kan allemaal leiden tot Mouse Rage Syndrome. Dé nieuwe ziekte die zich verder zal manifesteren in 2007.

Jaja, beste Tijs Pixelpanic, van verkoopsargumenten gesproken! 😉

Bij het lezen van deze berichten heb ik letterlijk luidop aan mijn scherm zitten lachen. Volgens mijn collega lijd ik nu zeker aan het Angelman Syndrome.

Voor de rest is werken tijdens de kerstvakantie dik in orde. Mijn telefoon heeft maximum 5 keer gerinkeld deze week! Mijn to-do lijstje heeft zich gereduceerd tot een lege pagina, en mijn inbox bevat enkel nog enkele “op te volgen” items. So this is Christmas.

Ondertussen enkele nieuwe plaatjes aan het beluisteren, zoals daar zijn de nieuwe van Bad Astronaut. Mooimooi. Een plaat vol melancholische songs waarvoor Bad Astronaut zo bekend staat. Wat een stem heeft die Joey Cape toch… . Ze hebben ook aangekondigd dat dit het laatste Bad Astronaut album zal zijn “cause without Derrick (voormalig drummer Derrick Plourde pleegde in maart van dit jaar zelfmoord), there is no Bad Astronaut”. 

Ander plaatje dat deze rustige dagen vult is het soloplaatje van Thrice frontman Dustin Kensrue. Hij vult het “please come home” met 8 alternatieve countrynummers en volgt daarmee een trend gezet door onder andere Nikola Sarcevic, frontman van Millencolin en Eddie Spaghetti van de Supersuckers. Toch grappig eigenlijk dat bands bij hun begin er zo hard op hameren “hun eigen ding” te doen, om dan later uiteen te vallen in zijprojecten.

Jaja, zo gaat de dag ook voorbij.

3 Reacties op “*geeuw*

  1. Een carrière als dokter … wie had dat nu nog gedacht?

  2. Dat to-do lijstje is al aangevuld ondertussen dus maak u geen zorgen over Niggle!

  3. miljaarde… collega’s die mijn blog lezen… dat kan wel eens nefast uitdraaien 😉

Geef een reactie

