afluisteren

Hier een post die ik eigenlijk al eerder had willen doen. Ik ben er vrij zeker van dat ik ooit een site heb gevonden, volledig toegewijd aan dit fenomeen, maar de url schiet mij momenteel niet te binnen.

Tijdens deze periode maak je al eens een uitstapje in een drukke winkelstraat, 2 van de meest grappige dingen die ik hoorde tijdens de zoektocht naar gepaste kerstkado’s:

1. Meisje in hedendaagse traditionele klederdracht, ongeveer 17 jaar, op bank, aan de telefoon, op zeer verontwaardigde toon dat haar excuus niet werd aanvaard: “Ja ma (als in: moeder), sorry eh, maar ik was zat zulle!”.

2. Koppel van eind 20, wandelen richting ‘six’. Vrouw kijkt kwaad naar man, man kijkt naar schoenen: “Onnozel manneke”.

Je had er waarschijnlijk bij moeten zijn 🙂 .

Dan nog even een website de vermelding waard (voor diegenen die hem nog niet zouden kennen): www.thinkgeek.com

Geef een reactie

