croque monsieur

Deze avond “e krokske” gegeten met e paar maten. Den ene had zijn machien bij, den andere zijn jeugdig enthousiasme, ik zorgde voor de infrastructuur en de laatste had 2 halve zakken chips bij.

Tot grote consternatie van mijzelf, was ik de enige waar een croque monsieur uit meer bestond dan slechts: wit brood, kaas en hesp. Het ingrediënt “gesnipperde ui” werd blijkbaar door niemand genuttigd. Evenals het dun gesneden augurkske tussen de croque deed enkele vreemde grimassen verschijnen op de gelaten van mijn mede-eetgenoten. Llleennn is precies niet de enige met vreemde eetgenoten, alhoewel zij nog wel van een andere categorie is 😉 .

We waren het er dan wel over eens dat een croque best gegeten werd met tomaten-ketchup. Alleen jammer dat ik dat niet meer in huis had…

4 Reacties op “croque monsieur

  1. geen hesp, wel ananas!

  2. Dan is het geen croque monsieur meer, maar een croque hawaï.

    En ik ben geen fan van ananas…

  3. en tomaten-oregano brood ipv mik

  4. dat weet ik niet hoe dat heet, maar ik zou het een “tomaten-oregano-kaas-tösti” noemen

Geef een reactie

