Slecht bezig

Gwen Stefani Gwen Stefani wil nog een kind, Robbie Williams wil geen kinderen en Nederlanders mogen, als het zo verder gaat, geen Chinees kind meer adopteren.  

 De Belgische werknemer vindt zichzelf productief. Nu ga ik niet zeggen dat dit niet zo is, maar ik zou ook graag mijn eigen reviews schrijven…

Eerder deze dag nog een “meeting” gehad waarin mij werd meegegeven, dat ik, aan het eind van de dag, mij de volgende vraag moet stellen: “welke klant heeft vandaag mijn loon betaald?”. En als ik hier te lang over moet nadenken, dan ben ik slecht bezig…

Manmanman ik ben slecht bezig…

Geef een reactie

