Amsterdam

vlag amsterdamDeze donderdag moet ik naar Amsterdam voor een product-sales-training (lees: brainwash) van een leverancier. Aangezien ik reeds om 8u15 ten laatste in Amsterdam moet zijn, en ik geen bedrijfswagen heb, heb ik maar geopteerd om woensdag reeds met de trein te gaan, en dan in Amsterdam een nachtje te verblijven.

Aangezien ik geen fan ben van het openbaar vervoer, kijk ik er eerlijk gezegd niet hard naar uit. Morgen moet ik dus na het werk hopen dat ik mijn trein haal richting brussel zuid, om dan van daaruit (gelukkig een rechtstreekse verbinding) een uurtje of 3 naar Amsterdam te schokken. Daar dan met een taxi naar mijn hotel, om in volledige “lost in translation“-stijl mijn avond door te brengen.

Dan moet het ergste nog komen… ’s Morgens opstaan op een uur waarvan ik het bestaan erg in twijfel trek. Vervolgens te voet richting een plaats gaan waar ik nog nooit ben geweest (misschien best nog ergens een paraplu op de kop tikken), om daar een hele dag verschillende versies van “wij zijn de beste” te horen…  En ’s avonds nog maar eens vollebak kedekedeng kedekedeng…

Nee, ik kijk er niet naar uit… laat dat duidelijk zijn.

Geef een reactie

