Losse flodders

Geen of zeer weinig mensen in kostuum

Geen “yeehaws”

Geen dasgezwaai

Teleurstelling…

 Daarentegen wel oude man aan den toog. En al bij al toch een vrij foute bedoening.

Water op Mars? Waarschijnlijk niet, maar laten we toch maar TE MENESE budgetten vrijmaken om een gigantisch fallussymbool een slordige 50 miljoen kilometer de ruimte in te katapulteren, om vast te stellen dat het nog steeds niet zeker is, en die resultaten dan in wetenschappelijke bladen publiceren. Die papiermolen moet uiteindelijk ook blijven draaien. Compensatie? Ik dacht het wel.

Katers maken mij cynisch.

Als mannen om de 7 seconden aan seks denken, dan moet een homoseksuele man maximum 6 seconden wachten eer zijn partner ook aan seks denkt… ? Luxe ;-).

698 Noah’s geboren in België vorig jaar. Dat zal door de regen komen, of door het stijgende zeeniveau. Daarnaast 707 Emma’s. Voornamen…  ik ben van het standpunt: “kan je niet uit de naam opmaken of het een meisje of een jongen is, zoek dan een andere naam”. Maar noem uw kind aub niet “Puk”…

“GBA vecht tegen Racisme”, en ik heb geen tickets.

Elvis krijgt eigen chocolade. Daar zal hij blij mee zijn. De smaak is “banaan met pindakaas”, de King zijn favoriet. Bij deze is het bewezen, Elvis had geen smaak. “Hershey’s zal slechts een beperkt aantal repen op de markt brengen”. I wonder why…

dat was het.

5 Reacties op “Losse flodders

  1. 🙂

    Bij deze: niggle is mijn nummer één voor de Bwards. Allemaal voorwaarts mars naar http://bwards.be !

  2. Puk is ne meisjesnaam, zat bij mij in de klas.

  3. en Pietje Puk dan? Dat is toch duidelijk een jongen: http://www.oudejeugdboeken.nl/start4.html?/kinderboeken/puk.html

    “Pietje Puk is postbode in Keteldorp. Pietje heeft krullend haar, korte beentjes en kan gelijktijdig met oren en ogen knipperen”

    Met de oren knipperen… hoe ziet er zoiets dan uit vraag ik mij af…

  4. zeg, nu ni voor het zwanzen, maar ‘steigende zeeniveau’, zou dat niet beter ‘stijgende zeeniveau’ zijn? Korte ei lange ij ik weet het; teer punt…

    Verder vind ik Pietje Puk redelijk geweldig, en zijn papegaai ook.

    Niggle op weekend is minder leesvoer op maandag.

  5. oeps… Bedankt voor de correctie. Het is gecorrigeerd! Er zat waarschijnlijk nog wat prut in mijn ogen…

Geef een reactie

