Out Of Office

Vanavond ga ik weer een ervaring rijker zijn. Ik ga namelijk met enkele collegas naar de Out Of Office-party in het MusiCafé te Leuven. Als ik nu voor de rest van mijn leven niet als Yuppie bestempeld wordt weet ik het niet meer.

Ik stel mij beelden voor van mannen in kostuum die het “beste” van zichzelf geven op de dansvloer terwijl een dame, die hoogstwaarschijnlijk leiding geeft aan diezelfde heren, duidelijk geïntoxiceerd en al “yeehaw”-end de das van haar “danspartner” in het rond zwaait.

Ik zie geen normale pintjes of spa bruis, maar vodka red bull en perrier. Decadentie troef!

Ik zie een oudere manager op de rand van de toog zitten, mijmerend naar zijn jeugd en denkend: “hadden we dat in onze tijd ook maar gehad”.

Mijn baas ziet: potentie tot networking en is volledig voorstander van het initiatief.

2 Reacties op “Out Of Office

  1. Howdie,
    6/12 was geen outofoffice feest, maar een ander afterwork.
    Misschien eens een poging doen om naar OoO te komen? Elke derde woensdag.
    greetz
    J

Geef een reactie

