zezeze of zihzihzih ?

Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben aan wie het grote songwritingtalent van “LippenLekker” Cool J en Jennifer “ik mag dan wel mijn kont hebben verzekerd voor meerdere miljoenen but I’m still, I’m still Jenny from the block” Lopez niet ongemerkt voorbij is gegaan in hun duet control myself dat afgelopen jaar is uitgebracht.

De climax van het nummer wordt uiteraard bereikt na ongeveer 3 minuten en 12 seconden. Jaja, u hoort het goed… maar waar slaat het eigenlijk op?

Zoals je in de titel van het Youtube filmpje kan zien, zingen James Todd Smith en La Lopez “zezezezeze” en nog “zezeze…”. Zonder schroom dan ook nog.

Nu, wie dacht dat the G.O.A.T. en JayLow zelf zulke overweldigend indrukwekkende teksten konden schrijven moet ik diep teleurstellen.

Onlangs was ik een stukje aan het luisteren van de Rolling Stone Top 500 songs of all time en aangekomen bij nummer 237: Afrika Bambaataa & The Soul Sonic Force – Planet Rock. Nu vond ik zo direct geen versie online, maar wel de tekst. Ongeveer in het midden zie je daar het volgende staan: Zih Zih Zih Zih Zih… (op 3 minuten en 30 seconden ongeveer)

Ik ben in de war… is het nu zezeze of zihzihzih?

2 Reacties op “zezeze of zihzihzih ?

  1. Ik durf zelfs te vermoeden dat het zuh zuh zuh is

    Om deze post niet volledig nutteloos te maken

    http://bboyflexi.imeem.com/music/EFB5NnJP/planet_rock/

    En tis bij 4m20 s ongeveer

    (@Hans ge kunt het stukje ook embedden in uwe blog)

  2. embedden… hmmm… interessant… hoe doe ik zoiets?
    Dat is trouwens ook een andere versie, maar het komt uiteraard op hetzelfde neer.

Geef een reactie

