nieuw design

Het valt waarschijnlijk wel wat op, ik heb een nieuw design voor mijn blog gekozen. Ik ben zelf designmatig niet zo sterk, dus ik moet mijn smaak zowat proberen te vinden tussen de templates die WordPress ter beschikking stelt. Momenteel leek deze mij wel aangenaam, de vorige was ik een beetje beu gezien.

Een Reactie op “nieuw design

  1. Netjes. Met reclame en alles erop en eraan. Kan gewoon niet beter 😉

    Check zeker ook eens het Hemingway theme ( http://warpspire.com/hemingway ). Ik weet alleen niet of je dat ook kan toepassen als je niet je eigen server gebruikt.

Geef een reactie

