Grijs haar

Vandaag is mijn team meedogenloos uiteen gereten. Waar we eerst 4 olijke mensen bijeen waren, een echt team, zijn we nu een virtuele entiteit in de organisatie.

Dit zijn veranderingen, veranderingen zorgen voor stress, stress zorgt voor grijs haar, en volgens www.vacature.com is de IT sector allergisch aan grijs haar!! ALLERGISCH AAN GRIJS HAAR!! Dagelijks controleer ik met verhoogde hartslag mijn haardos. Elk haartje dat nog maar blijk geeft van eventueel ooit grijs te zullen worden, wordt onmiddellijk en zonder pardon uitgetrokken! Mij gaan ze niet liggen hebben! Andere collega’s daarentegen gaan stilaan gaan opteren voor de betere haarverf of al gaan uitkijken naar een job buiten de IT.

Nu, eerlijk gezegd is de stress die ik ondervind niet hoger dan anders. Ik schrijf mijn algemeen gevoel van onbehagen momenteel toe aan “een zwaar geval van maandagmorgen”.

Geef een reactie

