Rolls Royce

Zoals sommigen al dan niet weten, begin ik een gezonde gitaar-verslaving te ontwikkelen. Ik heb momenteel 3 gitaren: een Epiphone G-400 vintage, een London City Comet Tele-copy en een Fender Acoustic (om precies te zijn is deze gitaar van mijn broer, wat mijn totaal op 2 brengt).

 Mijn volgende aankoop is reeds gepland. Ik ga er mijn volledige eindejaarspremie + extra aan moeten spenderen, maar het gaat het waard zijn, ik ben er zeker van. Waarom ben ik daar zeker van? Omdat mijn geplande aankoop een Martin gaat zijn, de Rolls Royce van de akoestische gitaren. Het uitverkoren model is een DC-16GTE geworden (te bewonderen op deze pagina: http://www.mguitar.com/guitars/choosing/guitars.php?m=DC-16GTE%20Premium&s=6&p=ge).

Hopelijk gaat deze gitaar als de katalysator dienen die mijn songwriting-capaciteiten een vlucht doet nemen. Ik kijk er al naar uit!

Vergis u niet, ik ben geen gearfreak. Mijn kennis van het ‘gitaren-maken’ of dergelijke is zeer laag. Ik heb enige tijd geleden op een oud model van deze gitaar gespeeld, en je voelt de kwaliteit van die gitaar! Which is nice.

2 Reacties op “Rolls Royce

  1. Pingback: Gitaartips iemand? « Painfully Redundant

  2. Pingback: Hey Big Spender! « Painfully Redundant

Geef een reactie

