Who cares about Eurosong?

Stop met zagen over Eurosong aub…

Heeft het liedje van uw keuze niet gewonnen? Wel boe – frikkin – hoe!

Eurosong gaat al lang niet meer over muziek. Sergio wist het 6 jaar geleden al. En hoewel ik geen fan ben van de man, hij had wel gelijk: Eurosong gaat over politiek en over het deelnemende land in de verf te zetten. Door onze capaciteiten in het eerste, hebben we het tweede niet meer nodig.

En vergelijkt u Ishtar met een circus? Wel, dan gaan ze zich er zeker thuisvoelen.

Money well spent…

5 Reacties op “Who cares about Eurosong?

  1. Je hebt volgens mij gelijk wat betreft de (vriendjes)politiek tussen bepaalde landen, maar dat wil toch niet zeggen dat we zoiets naar het Eurosongfestival moeten sturen.

    Je vergelijkt het met een circus, maar waarom moet België altijd de clown sturen??

  2. Toch even een paar dingen verduidelijken:
    – Eurosong interesseert mij au fond eigenlijk niet, maar uiteraard zaag ik er graag over
    – Er was geen liedje van mijn keuze, ik vind Ishtar enkel uitermate irritant
    – Ik vergeleek het Eurovisie Songfestival met een circus, maar nu ge het zegt… Een dansende beer zou wel passen in de act van Ishtar.

    🙂

  3. Ierland stuurt een kalkoen…

    En daarbij, wie zijn wij om Ishtar slecht te noemen? De gustibus et coloribus en al de rest! Als 1 van die muzikanten noten kan lezen, zijn ze al meer muzikant dan dat ik ooit geweest ben.

    Ze hebben henzelf niet naar ginds gestuurd toch? Ze zijn nog altijd verkozen. Nogmaals een bewijs dat democratie niet werkt? Misschien.

    Schaf dat songfestival toch gewoon af, en doe iets nuttig met dat geld.

  4. Brood en spelen, meer valt over het concept Eurosong eigenlijk niet te zeggen.

    Wat Ishtar zelf betreft, daar geef ik xtremels gelijk in: wie denkt dat we ook maar een schijn van kans maken hiermee, die dwaalt. De oostbloklanden op hun eigen terrein proberen te kloppen met wat fake balkangerommel, ze gaan goed lachen ginds…

  5. En toch blijven mensen geloven..hadden we die of die gestuurd dàn hadden we…

Plaats een reactie